הופכים את הבריכה לחדשה

שירותי ניקוי ותחזוקת בריכות שחייה

רוצים בריכה נקייה?

השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר

הפרטים למטרת יצירת קשר בלבד. ללא ספאם.

מי אנחנו?

אנו בחברת Reef בריכות שחייה מומחים בתחום הבריכות מעל 13 שנה. בזכות הניסיון העשיר, הידע והמקצועיות שלנו בתחום אנו בונים מגוון סוגי בריכות שחייה ומומחים בתחזוקת בריכות שחייה, התקנת מערכות חימום והתקנת מערכות סינון לבריכות שחייה.

מה אנחנו מציעים

ניקוי בריכות שחייה

שירות ניקוי הבריכה המקצועי שלנו מבטיח שהבריכה שלכם תמיד תהיה נקייה ומוכנה לשחייה. משאיבת לכלוך ושאיבת חול ועד לניקוי אריחים ומשטחים, אנו דואגים לכל פרט ופרט כדי לשמור על סביבה בריאה ומזמינה.

תחזוקה שוטפת

אנו מציעים שירותי תחזוקה שוטפים ומקיפים כדי להבטיח שהבריכה שלכם תישאר במצב מושלם לאורך כל השנה. שירותי התחזוקה הרגילים שלנו כוללים בדיקות והתאמות שגרתיות, שמירה על איזון כימי של המים ודאגה לתקינות הציוד, כך שתוכלו ליהנות מהבריכה ללא הפרעות.

תחזוקה על ידי טכנאי מוסמך

בין אם מדובר בעבודות חשמל, תיקון ציוד או שדרוג מערכות, הטכנאים המוסמכים שלנו מבטיחים שכל היבט של הבריכה יטופל במהירות ובמקצועיות.

בריכות שטופלו
0
לקוחות מרוצים
+ 0
שנות ניסיון
0

למה אנחנו?

טכנאים מוסמכים

כל הטכנאים שלנו מוסמכים ובעלי ניסיון רב. הבריכה שלכם בטוחה בידיים שלנו.

שירות מקצועי

אנו מספקים שירותים מקצועיים, ומבטיחים שכל היבט של תחזוקת הבריכה שלכם יתבצע בדיוק ובזהירות.

זמינות מיידית

אנו שומרים על זמן המתנה קצר ודואגים שאתם תוכלו לקפוץ לבריכה כמה שיותר מהר. השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות האפשרית על מנת להבטיח שאתם תוכלו ליהנות מהבריכה כבר היום או בימים הקרובים.

תוצאות

התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן. כבר יותר מאלף לקוחות ועוד לא יצא מישהו מבואס. אתם מוזמנים לצפות בגלריית התמונות בהמשך.

שירות קבוע או חד פעמי

אנו מציעים גם שירותים קבועים וגם חד-פעמיים, ומבטיחים אפשרויות תחזוקה גמישות ונוחות.

ניסיון

עם שנים של ניסיון בתחום, אנו מביאים ידע ומומחיות נרחבים לכל משימות תחזוקת הבריכה.

למה אתם מחכים?

השאירו פרטים ואנחנו בדרך

הפרטים למטרת יצירת קשר בלבד. ללא ספאם.

תחזוקת בריכות שחייה- עושים את זה נכון

שמירה על רמת PH

אחת מהמשימות החשובות ביותר באחזקת הבריכה היא שמירה על רמת PH מאוזנת. כאשר רמת ה-PH גבוהה מדי, הדבר מביא להצטברות אבנית. כאשר רמת ה-PH נמוכה מדי, הדבר פוגע בפעילות הכלור שחשוב לניקוי מי הבריכה וגורם לגירוי בעיני המתרחצים.

שימוש בפילטרים נכונים

תחזוקת הבריכה כרוכה בשימוש בפילטרים טובים ונכונים. סחרור המים חשוב לסינון, חימום וחיטוי המים. תהליך זה מתבצע באמצעות משאבות ומסננים המותאמים לכל בריכה.

שמירה על טמפרטורת המים

חשוב לשמור על טמפרטורת מים יציבה בין 23-29 מעלות. טמפרטורה גבוהה מדי גורמת לשקיעת חומרי התמיסות ולהצטברות אבנית, וטמפרטורה נמוכה מדי גורמת לשחיקה של מבנה הבריכה. ניתן להיעזר במד חום צמוד לבריכה כדי לעקוב אחר טמפרטורת המים.

מה הלקוחות חושבים עלינו

״שירות נהדר ומקצועי, לא דמיינתי שהבריכה הישנה שלי תהפוך לבריכה כזאת. שינוי מדהים ובמחיר טוב. כל מי שהגיע אליי הביתה ממש התרשם. ממליץ עליהם מאוד.״
ישראל
״שירות מהיר ומקצועי. הטכנאי הגיע תוך פחות משעתיים, זיהה את התקלה וסידר אותה מהר. כבר באותו יום הילדים חזרו לבריכה.״
שירה
״אין על אבי ממש ידי זהב אני מרוצה מאוד מאוד תודה לך.״
פנחס
תחזוקת בריכות שחייה

שאלות נפוצות

אנו ממליצים לנקות את הבריכה באופן מקצועי לפחות פעם בשבוע במהלך חודשי השימוש המוגברים כדי לשמור על איכות המים, הניקיון והבטיחות. ניקוי קבוע מונע הצטברות של אצות ופסולת, ומבטיח שהבריכה שלכם תישאר מזמינה והיגיינית.

כן, בהחלט! בנוסף לניקוי ותחזוקה, אנו מציעים גם התקנת מערכות חימום, שיפוץ בריכות, בניית בריכות ועוד. תוכל לראות את הרשימה המלאה של השירותים בעמוד השירותים שלנו.

מעוניין בפרטים נוספים?