הקמת בריכות שחייה

הקיץ ממש מעבר לפינה, ואין זמן יותר טוב לשדרג את הבית עם בריכה פרטית בחצר שרוב האנשים יכולים רק לחלום עליה.
בריכה היא מקום בו אפשר להירגע, ליהנות עם החברים ועם המשפחה, היא מוסיפה חן ויופי לחצר הבית, והיא מעלה גם את איכות החיים וגם את שווי הנכס.

הקמת בריכות שחייה

אז איזה סוג מתאים לכם?

בחירת הבריכה המתאימה לכם היא שלב הכרחי, ואנחנו פה בשביל להנחות אתכם ולעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בשבילכם.
אנו מקימים שני סוגי בריכות: בריכות בטון ובריכות פיברגלס (Fiberglass). לכל בריכה יש יתרונות משלה, מתאימה לצרכים אחרים, ולאנשים בעלי העדפות שונות.

בריכות בטון

מפורסמות בזכות עמידותן ואיכותן, בריכות בטון מסמלות יוקרה ובעלות עיצוב מרשים. בריכות אלו מציעות אפשרויות התאמה אישית ללא תחרות בכל הנוגע לצורה, גודל ועומק, מה שהופך אותן לבחירה מובילה עבור אלו שמחפשים שמעוניינים בבריכה ייחודית ומפוארת.

בריכות בטון יכולות לכלול שלל תוספות, מדרגות מותאמות אישית, ומציעות מגוון רחב של מרקמים וצבעים כדי להתאים בדיוק לעיצוב שאתם רוצים. סוג זה של בריכה ידוע בעמידותו ויכול להחזיק מעמד עשרות שנים אם מתוחזק כראוי. עם זאת, הן דורשות תחזוקה תכופה יותר מבריכות פיברגלס.

חבילות השירות המקיפות שלנו לבריכות בטון מכסות את כל היבטי התחזוקה והתיקון, ומבטיחות שהבריכה שלך תישאר במצב מושלם לאורך כל השנה. גישה זו של תחזוקה ללא מאמץ מאפשרת לך ליהנות מיופי ופונקציונליות הבריכה ללא הצורך בטיפול תמידי.

הקמת בריכות שחייה

בריכות פיברגלס

בריכות פיברגלס זוכות להערכה בשל עמידותן ונוחות תחזוקתן. בריכות אלו מיוצרות במפעל כמבנה אחד , מה שהופך את ההתקנה שלהן למהירה יותר וגם חסכונית יותר לעומת בריכות הבטון. המשטח החלק של בריכת הפיברגלס, אינו רק נראה טוב, הוא גם מקטין באופן משמעותי את הצטברות האצות, ומפחית את הצורך בניקוי תדיר וטיפולים כימיים.

בנוסף, בריכות פיברגלס חסכוניות באנרגיה. תכונות הבידוד של חומר הפיברגלס עוזרות לשמור על חום מי הבריכה, מה שמפחית את עלויות החימום ומאריך את עונת השחייה.

הגימור החלק של הפיברגלס אינו רק אסתטי אלא גם עדין על העור, מה שהופך אותו למועדף בקרב משפחות עם ילדים. בריכות אלו זמינות במגוון צורות וגדלים, אך ההתאמה האישית שלהן מוגבלת בהשוואה לבריכות בטון. ההתקנה יכולה להסתיים תוך כמה ימים בלבד, ובזכות העיצוב המוכן מראש, בריכות פיברגלס הן אידיאליות למי שמחפש התקנה מהירה, תחזוקה קלה ונוחה, ומחיר משתלם.

הקמת בריכות שחייה

שאלות נפוצות

כמה זמן לוקח לבנות בריכה?

זמן הבנייה של בריכה יכול להשתנות בהתאם לסוג הבריכה ולמורכבות הפרויקט. בריכות בטון לוקחות בדרך כלל מ-3 עד 6 חודשים מתחילת העבודה ועד סיומה. בריכות פיברגלס ניתנות להתקנה הרבה יותר מהר, לעיתים ימים בודדים, מאחר שהן מגיעות מוכנות מראש.

עלות בניית בריכה משתנה מאוד ותלויה בסוג הבריכה, בגודלה, באפשרויות ההתאמה האישית ובתוספות נוספות. לקבלת הצעת מחיר, אתם מוזמנים למלא את הטופס הקצר למטה. נשמח לספק לכם הצעת מחיר מפורטת ללא עלות. כמו כן, תוכלו להתקשר אלינו בכל שעות הפעילות או ליצור איתנו קשר דרך הוואטסאפ ונחזור אליכם בהקדם.

אנו בחברת Reef בריכות שחייה מומחים בתחום בריכות השחייה כבר מעל 13 שנה. אנחנו משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר ומתחייבים לתוצאות ברמה הגבוהה ביותר. כל לקוח מקבל יחס אישי ומקצועי.
אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים עכשיו ואנחנו נלווה אתכם מתחילת התהליך ועד הקפיצה לבריכה. 

הגיע הזמן לקחת את הבית שלכם לרמה הבאה

הצטרפו לעשרות לקוחותינו שכבר נהנים מהבריכה הפרטית בביתם

תפריט

לוגו - ריף בריכות שחייה