5 טעויות נפוצות בתחזוקת בריכה שאתם כנראה עושים וכיצד להימנע מהן

בעלות על בריכה מביאה שעות של הנאה ורגיעה, אך היא גם כוללת את האחריות לשמור על המים נקיים ועל הציוד במצב תקין. תחזוקת בריכה עשויה להיראות פשוטה, אך גם בעלי בריכות מנוסים יכולים לעשות טעויות שמובילות לבעיות כמו מים עכורים, צמיחת אצות או תיקונים יקרים. על ידי למידה כיצד להימנע מטעויות תחזוקה נפוצות, תוכלו לשמור על הבריכה שלכם במצב מושלם כל השנה.

בריף בריכות שחייה, ראינו הכל – מבעיות קטנות ועד בעיות גדולות שיכלו להימנע. הנה חמש טעויות נפוצות בתחזוקת בריכה וטיפים מקצועיים כיצד להימנע מהן.

1. אי בדיקה סדירה של כימיית המים

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שבעלי בריכות עושים היא אי בדיקה סדירה של המים. כימיית המים משתנה לעיתים קרובות בגלל גורמים כמו גשם, אידוי, פסולת ואפילו כמות השחיינים. אם אינכם בודקים את המים באופן קבוע, אתם עלולים לפספס חוסר איזון ברמת ה-pH, הכלור או האלקליניות, מה שיכול להוביל למים עכורים, גירוי בעור ואפילו לנזק לציוד הבריכה.

כיצד להימנע מכך:

בדקו את המים לפחות פעמיים בשבוע בעונת הרחצה ופעם בשבוע בחודשים הקרים יותר. הקפידו לבדוק את רמות ה-pH, ריכוז הכלור והאלקליניות. השקעה בערכת בדיקה איכותית או במכשיר דיגיטלי תקל על התהליך ותהפוך אותו למדויק יותר. אם אינכם מרגישים בנוח לעשות זאת בעצמכם, RiffPools מציעה שירותי בדיקת מים ואיזון כימי כדי להבטיח שהבריכה שלכם תישאר בטוחה ונקייה.

2. הפעלת משאבת הבריכה לזמן קצר מדי

משאבת הבריכה חיונית למחזור המים, פיזור אחיד של הכימיקלים וסינון פסולת. רבים מבעלי הבריכות מפעילים את המשאבה זמן קצר מדי בכל יום, דבר שמוביל למחזור מים לקוי ולאיזון כימי לא תקין. זה בעייתי במיוחד במזג אוויר חם או כאשר הבריכה בשימוש רב, שכן מחזור מים לא נכון עלול לגרום לצמיחת אצות ולמים עכורים.

כיצד להימנע מכך:

הכלל הכללי הוא להפעיל את המשאבה לפחות 8-12 שעות ביום בעונת הרחצה. הזמן המדויק תלוי בגודל הבריכה שלכם, בעוצמת המשאבה ובאקלים המקומי. אם אינכם בטוחים, התייעצו עם מומחה לבריכות כדי לקבוע את לוח הזמנים הנכון למשאבה שלכם. RiffPools תשמח לעזור לכם לכוונן את הגדרות המשאבה ולוודא שהציוד שלכם פועל בצורה יעילה.

3. פילטרים מלוכלכים

הפילטר של הבריכה ממלא תפקיד חשוב בשמירה על ניקיון המים והסרת פסולת. יש לנקות את פילטר הבריכה באופן קבוע כדי שישמור על תפקוד תקין. הזנחת הפילטר עלולה לגרום לסתימתו, להפחתת יעילות המערכת ולהופעת מים מלוכלכים. עם הזמן, פילטר מלוכלך גם יגרום לעומס על המשאבה, מה שיגרום לעלויות אנרגיה גבוהות יותר ויקצר את חייה.

כיצד להימנע מכך:

נקו או בצעו שטיפת נגד (Backwash) של הפילטר בהתאם להמלצות היצרן, לרוב אחת לחודש בתקופות של שימוש כבד. בנוסף, שימו לב למד לחץ. אם הלחץ גבוה מהרגיל, זה סימן שהפילטר זקוק לניקוי. אם אינכם בטוחים כיצד לתחזק את הפילטר, אנו בריף בריכות שחייה מציעים שירותי ניקוי מקצועיים כדי לשמור על המערכת שלכם במצב תקין.

בניית בריכות שחייה שיפוץ בריכה

4. אי צחצוח ושאיבה של הבריכה באופן קבוע

למרות שמערכת הסינון של הבריכה עושה חלק ניכר מהניקוי, היא לא יכולה לעשות הכל. אצות, לכלוך ומזהמים אחרים יכולים להצטבר על הקירות, הרצפות והצעדים של הבריכה, ליצור משטחים חלקים ולהוות קרקע פוריה לחיידקים. רבים מבעלי הבריכות טועים כשהם מסתמכים רק על רשת הסינון ומזניחים את משימות הניקיון היסודיות כמו צחצוח ושאיבה.

כיצד להימנע מכך:

צחצחו את הקירות, הרצפות והצעדים של הבריכה לפחות פעם בשבוע כדי להסיר פסולת ולמנוע צמיחת אצות. שאיבת הבריכה חשובה לא פחות לניקוי רצפת הבריכה, במיוחד לאחר סופות או תקופות של שימוש כבד. RiffPools מספקת שירותי ניקוי מקיפים לבריכה, כך שאם אין לכם זמן, אנו נדאג שהבריכה שלכם תישאר מבריקה ונקייה עם צחצוח ושאיבה סדירים.

5. שימוש בכימיקלים לא נכונים או בכמויות לא נכונות

שימוש בכימיקלים הלא נכונים או בכמויות לא נכונות היא טעות נפוצה שעלולה להוביל לבעיות חמורות באיכות המים. כמות כלור גדולה מידי עלולה לגרום לגירוי בעור ובעיניים, בעוד ששימוש בכמות קטנה מדי של כלור עלול לאפשר התפתחות של חיידקים ואצות. הוספת כימיקלים כמו אצותיצידים, מבהירים או מאזני pH מבלי להבין את צורכי הבריכה יכולה לשבש את האיזון העדין של כימיית המים.

כיצד להימנע מכך:

הקפידו על שגרת כימיקלים קבועה ופעלו לפי ההוראות על כל המוצרים בקפדנות. אם אינכם בטוחים במינונים הנכונים, התייעצו עם מומחה לבריכות. ב-RiffPools, אנו לא רק בודקים את המים שלכם אלא גם מספקים ייעוץ מקצועי על טיפולים כימיים נכונים כדי לשמור על מים צלולים ומאוזנים מבלי לפגוע בבריכה או בציוד.

אל תעשו הכל לבד

תחזוקת הבריכות שלנו

תחזוקת בריכה דורשת זמן, מאמץ וידע. אפילו טעויות קטנות עלולות להוביל לתיקונים יקרים או לנזק לטווח ארוך. אם אתם מרגישים מוצפים או פשוט רוצים לוודא שהבריכה שלכם נשארת במצב הטוב ביותר, תנו למומחים של ריף לטפל בזה.

מבדיקות מים ואיזון כימי ועד תחזוקת ציוד וניקוי, הצוות שלנו מציע שירותי תחזוקת בריכות מקיפים שנועדו למנוע את הטעויות הנפוצות הללו. צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד כיצד אנו יכולים לעזור לכם לשמור על הבריכה שלכם במצב מושלם, בטוחה ומוכנה לשחייה לאורך כל השנה.

צוות טכנאים מוסמך

טכנאי הבריכות שלנו מוסמכים ובעלי ניסיון. אנו יודעים מה נדרש כדי לשמור על הבריכה שלכם מתפקדת ונראית נהדר.

שירות ברמה גבוהה

אצלנו השירות מעל הכל. גם בשעות הקטנות של הלילה תקבלו מענה ואנו עושים את המקסימום לספק לכם את השירות הכי מהיר והכי מקצועי.

תחזוקה ללא טרחה

אנו מטפלים בכל העבודה, כך שאתם לא צריכים לדאוג לדבר. עם שירותי התחזוקה שלנו, תוכלו ליהנות מהבריכה שלכם מבלי לדאוג לתחזוקה.

צרו קשר

מעוניינים בפרטים נוספים? התקשרו ונשמח לעזור!

התקשרו עכשיו:
מעוניין בפרטים נוספים?