הופכים חלומות למציאות

הקמת בריכות שחייה מקצועית

רוצים להגשים חלום?

השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר

הפרטים למטרת יצירת קשר בלבד. ללא ספאם.

בניית בריכות שחייה

מי אנחנו?

אנו בחברת Reef בריכות שחייה מומחים בתחום הבריכות מעל 13 שנה. בזכות הניסיון העשיר, הידע והמקצועיות שלנו בתחום אנו בונים מגוון סוגי בריכות שחייה ומומחים בתחזוקת בריכות שחייה, התקנת מערכות חימום והתקנת מערכות סינון לבריכות שחייה.

מה אנחנו מציעים

הקמת בריכות שחייה

אנו מתמחים בבניית בריכות מותאמות אישית, תוך שילוב עיצוב מתקדם ואיכות ביצוע ללא פשרות. כל בריכה מתוכננת על פי הדרישות והצרכים הייחודיים של לקוחותינו, מה שמבטיח התאמה מושלמת לחלל שלכם ולסגנון החיים שלכם. אנו משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להבטיח שהבריכה שלכם תהיה לא רק יפהפייה, אלא גם עמידה לאורך זמן.

תחזוקה שוטפת

אנו מציעים שירותי תחזוקה שוטפים ומקיפים כדי להבטיח שהבריכה שלכם תישאר במצב מושלם לאורך כל השנה. שירותי התחזוקה הרגילים שלנו כוללים בדיקות והתאמות שגרתיות, שמירה על איזון כימי של המים ודאגה לתקינות הציוד, כך שתוכלו ליהנות מהבריכה ללא הפרעות.

תכנון הבריכה

התכנון המדויק הוא הבסיס לבריכה מושלמת. הצוות המקצועי שלנו מלווה אתכם משלב הרעיון ועד שלב הביצוע, ודואג לשלב עיצוב פונקציונלי עם יופי אסתטי. אנו עובדים איתכם על כל פרט ופרט – מגודל וצורת הבריכה ועד לתכונות מיוחדות כמו תאורה, מפלי מים, וחיפויים ייחודיים, כדי ליצור את חווית השחייה האידיאלית עבורכם.

בריכות שטופלו
0
לקוחות מרוצים
+ 0
שנות ניסיון
0

למה אנחנו?

טכנאים מוסמכים

כל הטכנאים שלנו מוסמכים ובעלי ניסיון רב. הבריכה שלכם בטוחה בידיים שלנו.

שירות מקצועי

אנו מספקים שירותים מקצועיים, ומבטיחים שכל היבט של הקמת הבריכה שלכם יתבצע בדיוק ובזהירות.

זמינות מיידית

אנו שומרים על זמן המתנה קצר ודואגים שאתם תוכלו לקפוץ לבריכה כמה שיותר מהר. השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות האפשרית על מנת להבטיח שאתם תוכלו ליהנות מהבריכה כמה שיותר מהר.

תוצאות

התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן. כבר יותר מאלף לקוחות ועוד לא יצא מישהו מבואס. אתם מוזמנים לצפות בגלריית התמונות בהמשך.

יותר מרק בריכה

מעבר לבריכה עצמה, אנו מתכננים את כל המתחם החיצוני, כולל פינות ישיבה, דק, תאורה ונוף, כדי ליצור חווית חוץ מושלמת.

ניסיון

עם שנים של ניסיון בתחום, הצוות המומחה שלנו מביא ידע מעמיק ומקצועיות ללא פשרות בכל שלב של הפרויקט, מבנייה ועד תחזוקה.

למה אתם מחכים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום

הפרטים למטרת יצירת קשר בלבד. ללא ספאם.

איזו בריכה מתאימה לכם?

בחירת הבריכה המתאימה לכם היא שלב הכרחי, ואנחנו פה בשביל להנחות אתכם ולעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בשבילכם. אנו מקימים שני סוגי בריכות: בריכות בטון ובריכות פיברגלס (Fiberglass). לכל בריכה יש יתרונות משלה, מתאימה לצרכים אחרים, ולאנשים בעלי העדפות שונות.

בריכות בטון

מפורסמות בזכות עמידותן ואיכותן, בריכות בטון מסמלות יוקרה ובעלות עיצוב מרשים. בריכות אלו מציעות אפשרויות התאמה אישית ללא תחרות בכל הנוגע לצורה, גודל ועומק, מה שהופך אותן לבחירה מובילה עבור אלו שמחפשים שמעוניינים בבריכה ייחודית ומפוארת.

בריכות בטון יכולות לכלול שלל תוספות, מדרגות מותאמות אישית, ומציעות מגוון רחב של מרקמים וצבעים כדי להתאים בדיוק לעיצוב שאתם רוצים. סוג זה של בריכה ידוע בעמידותו ויכול להחזיק מעמד עשרות שנים אם מתוחזק כראוי. עם זאת, הן דורשות תחזוקה תכופה יותר מבריכות פיברגלס.

חבילות השירות המקיפות שלנו לבריכות בטון מכסות את כל היבטי התחזוקה והתיקון, ומבטיחות שהבריכה שלך תישאר במצב מושלם לאורך כל השנה. גישה זו של תחזוקה ללא מאמץ מאפשרת לך ליהנות מיופי ופונקציונליות הבריכה ללא הצורך בטיפול תמידי.

בריכות פיברגלס

בריכות פיברגלס זוכות להערכה בשל עמידותן ונוחות תחזוקתן. בריכות אלו מיוצרות במפעל כמבנה אחד , מה שהופך את ההתקנה שלהן למהירה יותר וגם חסכונית יותר לעומת בריכות הבטון. המשטח החלק של בריכת הפיברגלס, אינו רק נראה טוב, הוא גם מקטין באופן משמעותי את הצטברות האצות, ומפחית את הצורך בניקוי תדיר וטיפולים כימיים. בנוסף, בריכות פיברגלס חסכוניות באנרגיה. תכונות הבידוד של חומר הפיברגלס עוזרות לשמור על חום מי הבריכה, מה שמפחית את עלויות החימום ומאריך את עונת השחייה. הגימור החלק של הפיברגלס אינו רק אסתטי אלא גם עדין על העור, מה שהופך אותו למועדף בקרב משפחות עם ילדים. בריכות אלו זמינות במגוון צורות וגדלים, אך ההתאמה האישית שלהן מוגבלת בהשוואה לבריכות בטון. ההתקנה יכולה להסתיים תוך כמה ימים בלבד, ובזכות העיצוב המוכן מראש, בריכות פיברגלס הן אידיאליות למי שמחפש התקנה מהירה, תחזוקה קלה ונוחה, ומחיר משתלם.

מה הלקוחות חושבים עלינו

״שירות נהדר ומקצועי, לא דמיינתי שהבריכה הישנה שלי תהפוך לבריכה כזאת. שינוי מדהים ובמחיר טוב. כל מי שהגיע אליי הביתה ממש התרשם. ממליץ עליהם מאוד.״
ישראל
״חוויה מדהימה מההתחלה ועד הסוף! הצוות היה מקצועי ואדיב, והבריכה יצאה בדיוק כמו שחלמנו. ממליצים בחום!״
חן
״עבודה יוצאת מן הכלל! הבריכה נראית מדהים, והמערכות פועלות בצורה מושלמת. השירות היה מצוין והתקשורת הייתה תמיד פתוחה.״
גרשון
תחזוקת בריכות שחייה

שאלות נפוצות

זמן הבנייה משתנה בהתאם לגודל הבריכה ולעיצוב, אך בדרך כלל הפרויקט נמשך בין 6 ל-12 שבועות מרגע תחילת הבנייה.

בהחלט! אנו מציעים שירותי תחזוקה שוטפים כדי לשמור על הבריכה שלכם במצב מושלם, כולל ניקוי, בדיקת מערכות ותיקונים לפי הצורך.
תוכל לראות את הרשימה המלאה של השירותים בעמוד השירותים שלנו.

כן, אנו מומחים בהתקנת מערכות חימום לבריכות קיימות, כך שתוכלו ליהנות מהבריכה גם בחודשי החורף.

מעוניין בפרטים נוספים?